.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛
ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بسیجی در مازندران
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ایجاد اشتغال برای ۶ هزار نفر در سطح استان خبر داد.
ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بسیجی در مازندران

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان نکا که در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد، اظهار داشت: اشتغازایی، محرومیت زدایی، توانمند سازی، آموزش و ارتقای زیر ساخت ها در مناطق محروم و کمک به دستگاه های اجرایی برای پیشبرد و تسریع پروژه های عمرانی و زیر بنایی از جمله اهداف بسیج سازندگی هستند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۱ تاکنون در حوزه اشتغال ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات سازمان بسیج سازندگی صرف کمک به اشتغال خرد سطح استان مازندران شد، گفت: در همین راستا به شهرستان نکا ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به اشتغالزایی ۶ هزار نفری در سطح استان تصریح کرد: همچنین در این راستا ۲۲ هزار و ۸۰۰ کارگاه در سطح استان و یکهزار کارگاه اشتغال زایی در سطح شهرستان حمایت می شود و خوشبختانه با حمایت ویژه مسئولین و تعامل مردمی این روند ادامه دارد.

به گفته شریعتی در بعد محرومیت زدایی ۶ هزار پروژه در ابعاد متوسط و کوچک در سطح مازندران انجام شده است که در حال حاضر قریب به هزار و ۸۱ پروژه در دست اجرا بوده و از این تعداد ۱۰۰ پروژه از قبیل مسکن محرومین، راهسازی، کمک به مساجد و امورات بهداشت و درمان به شهرستان نکا اختصاص دارد.

وی بر ضرورت کمک به زیر ساخت های دولت در شهرستان نکا تأکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۲۰ پروژه مختص به شهرستان نکا در دستور اجرا قرار دارد و بسیاری از راه های روستایی در مناطق بالادست نیازمند حمایت، مرمت و بازسازی هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران در بحث گروه های جهادی و مشارکت مردمی ۸۰۰ گروه جهادی آماده اجرای خدمات هستند که می توان از این ظرفیت بسیار بزرگ در حوزه اجرای پروژه های عمرانی به عنوان همکار خوب برای رفع مشکلات شهرستانی بکارگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.395 seconds.